Proiecte din carton de oua

De cateva zile tot “clocesc” ideea asta de proiect asa ca azi am decis sa o punem in practica :)

Am pastrat cartonul de la oua si am decupat pentru mai multe proiecte:

Piticii le-au pictat frumos (adica au pictat cum au avut ei chef…nu au tinut cont de culorile naturale ;) si  le-am lasat la uscat. Voi povesti despre aceste proiecte pe rand :)

(1) omizile sunt cel mai usor de facut

Taiati cartonul de-a lungul mai multor cupe (cele in care stau ouale), decupati cu grija.Aici e nevoie de ajutorul unui adult. Piticii picteaza cupele in functie de preferinte si se lasa la uscat. Pentru ochisori si “antene” am folosit niste piese de plastic transparent colorat gen pioneze (de la un joc de “construit” pe placi).

Am profitat de ocazie sa le aduc aminte cum se transforma omizile in fluturi superbi ;) si le-am adus aminte de cartea “Omida mancacioasa” de Eric Carle unde este descris intr-un mod foarte amuzant si atragator pentru cei mici toata aceasta metamorfoza :)

(2) masinute pentru pitic

Am profitat de faptul ca Andrei demonteaza tot ce prinde (trenuri,masini),iar eu pastrez tot ce se mai poate pastra :D…..am infipt rotile (am pastrat inclusiv axa care uneste rotile) si a iesit o masina frumoasa foc :) . Cealalta masina am facut-o altfel: aveam toata partea de jos intacta (bietul Bucsa :D ) si am “montat” cabina soferului. Am adaugat si cele doua jumatati ale unei foste mingiute de plastic (desfacuta tot de mesterul meu :D ).

(3) palarie pentru papusa

Daria are mai multe papusi micute (printre cele mari,medii….cred ca avem toate marimile,daca nu inventam noi o marime :D) si zilele acestea preferata ei este Shorty (candva avea si o masinuta rosie) – asa ca papusica ei s-a ales cu o palarioara aurie (rochita de pe papusa este facuta de mine din material ramas de la draperia Dariei).

(4) broaste testoase

Simplu de facut: desenati conturul pe o foaie colorata, decupati (daca piticii sunt maricei puteti sa-i lasati pe ei sa faca asta), lipiti carapacea si…gata!

(5) vulcani

Am improvizat 3 vulcani care arunca lava. I-am asezat langa vulcanul facut din ipsos si pictat de pitici in urma cu 2 ani si pe care l-am asezat pe o placa de lemn,am postat masini,case de jur imprejur. Ne-am jucat de-a lava care curge peste tot cu ajutorul hartiei creponate taiata subtire :)

(6) martisor

Am incercat si un martisor din 2 cupe pictate cu rosu si albastru si prinse cu un snur, nu a iesit cine stiu cum pentru ca am uitat sa cumpar pudra argintie,dar vom reveni cu altceva: glitter cu sclipici poate sau ….vedem noi :)

Aveam de gand sa lucram si ceva pentru camile….dar ramane pentru alta data ;)

De asemenea, astazi am mai facut ceva din carton de oua. Am pus seminte. Despre acest proiect puteti citi aici.

Voi ce proiecte faceti? Am gasit pe site-ul Talente de nazdravani multe idei de proiecte ;)

This slideshow requires JavaScript.

24 thoughts on “Proiecte din carton de oua

  1. Frumoase proiectele voastre!
    Si eu mai am cateva proiecte cu cofrajele in plan, dar astept sa mai creasca piticul sa se implice mai mult.
    Omida si broasca testoasa le-am facut si noi, dar mai mult cu titlu de jucarie pt pitic nu ca activitate. :)

Parerea ta conteaza

