Carti…..cu muzica clasica si povesti din padurea muzicala

V-am facut curiosi???

Multumita Cameliei am descoperit o colectie minunata de carti despre compozitorii mei preferati!

Nu va voi povesti prea multe pentru ca aici gasiti tot ce vreti sa stiti ;) , dar pot sa va spun ca am comandat 3 carti din colectie (am ales compozitorii mei preferati: Mozart, Vivaldi si Strauss) si sunt ultra incantata!!!! Sunt cartonate, foile groase, culorile superbe!

Cartile sunt scrise de Cristina Andone intr-o maniera usoara care ii atrage pe cei mici ce sunt purtati cu ajutorul povestilor din padurea muzicala intr-o lume de vis care ii ajuta sa inteleaga, sa rada, sa gandeasca……la finalul fiecarei carti gasiti si cateva jocuri pentru cei mici care se vor a fi o mica recapitulare a ceea ce au citit ;)
Bonus pentru iubitorii de muzica clasica, pe interiorul copertii gasiti cd-ul cu muzica celebrilor compozitori care pe noi ne insoteste si in masina mai ales cand doua voci subtiri si delicate cer “mami,te rugam, pune muzica de-a ta” ;)

Pentru cei interesati, cartile se gasesc la AdevarulShop (eu le-am comandat si in 24 de ore au si ajuns ;) )

p.s.: am un noroc foarte mare; copiii mei sunt innebuniti dupa muzica si ceea ce imi place foarte mult este ca mereu se adapteaza: vineri,Daria vroia sa devina cantareata rock dupa ce ascultasem RockFM in masina (si-a luat numele de Rocket si a cautat chitara mea ca sa cante la ea :))) )….astazi vrea sa invete sa cante la pian si sa asculte doar muzica clasica ;)

6 thoughts on “Carti…..cu muzica clasica si povesti din padurea muzicala

    • muzica am ascultat de cand erau ei mici, avem inclusiv cd-urile de la o revista Mami cu muzica clasica (Sunt fericit, Sunt trist, Sunt Somnoros….etc), dar nu le aveam pe acestea :)))
      din pacate, Vivaldi nu il mai aveam (nu mi-a fost inapoiat si apoi a fost “uitat”), Mozart imi place la nebunie , la fel si Strauss ;)

Parerea ta conteaza

