Jocuri cu masini, trenulete, semne grafice si nu numai

Am vazut ca a functionat ideea sa-i dau lui Andrei tema de lucru pana vin eu acasa asa ca i-am pregatit materialele seara dupa ce s-au culcat piticii ;).

Stiu ca Fulger  McQueen este masina lui de curse preferata asa ca m-am bucurat enorm cand am gasit materialul acesta. L-am combinat cu materialul acesta despre mijloace de transport. Evident ca am printat doar ceea ce e potrivit pentru nivelul lui de cunoastere, pachetele respective de jocuri sunt mai ample si pot fi folosite si pentru copii mai mari ;)

Am observat ca ii place sa traseze linii, asa ca i-am printat din ambele pachete fise cu semne grafice ;)

Am revenit la ideea de a aseza autobuzele de la mic la mare.

Am printat cateva jocuri cu forme geometrice si culori.

De asemenea, am introdus un joc pe care nu l-a mai jucat de ceva vreme: cautarea umbrei potrivite ;)

Am gasit un joc cu trenulete unde trebuie sa aseze vagoanele in spatele locomotivei in ordine crescatoare/descrescatoare. Am introdus o idee noua: numere pare/numere impare. Vom vedea cum functioneaza notiunea aceasta noua si cum o intelege. Astept sa imi povesteasca bunica materna pentru ca ea este cea care va trebui sa imi tina locul si sa se ocupe de educatia lui in aceasta perioada.

Am revenit la jocul care pare sa-i placa: numararea obiectelor si asocierea cu numarul potrivit

La final, il va astepta un mic puzzle: am amestecat mai multe piese de la diverse mijloace de transport (3 piese pentru fiecare obiect)

Sunt curioasa cum va reactiona cand va vedea fisele cu preferatii lui :D I-am pregatit si dvd-urile cu Fulger McQueen (I si II), dar si dvd-ul cu Aventurile lui Bucsa ;) Vom vedea daca intindem activitatea pe doua zile sau le termina pe toate astazi. Dupa cum il cunosc, tind sa cred ca le va face astazi pe toate ;)

9 thoughts on “Jocuri cu masini, trenulete, semne grafice si nu numai

    • daaaa…..si acum ma bate la cap cu numerele pare si numerele impare :)))
      nu credeam ca ii vor place ori ca va intelege ceva, insa mama mea a avut ideea sa-i dea jocul de remmy si sa il invete asa diferenta dintre ele ;)

Parerea ta conteaza

