Disney Art Attack – joaca de-a piratii

De cateva saptamani nu mai putem vedea Minimax pentru ca a fost scos din grila de program, insa avem un alt canal primit initial cu reticenta de cei mici: Disney Junior!

Desi la inceput nu au vrut  sa se uite la acest canal (bine ca au terminat cu tv ca prea incepusera sa stea lipiti de ecran), acum au descoperit desenele, dar mai ales emisiunea Disney Art Attack!

Buuunnnn! Sa va spun ce a facut Daria in seara asta????

A urmarit emisiunea unde ii invata sa devina pirati adevarati (!) si a inceput sa caute materiale pentru o punguta unde sa tina praf magic :D . Noroc ca am vazut-o ca cine stie ce boacana mai facea…..

I-am pregatit eu materialul (aveam un material albastru cu Mickey Mouse si Minnie): am facut gaurele din loc in loc unde am inserat o panglica pe care am legat-o la capat.

Evident ca a vrut si Andrei una ca sa isi tina…..o masinuta!

Nu a trecut mult timp dupa ce au “imprastiat” praf magic peste tot (Daria avea niste monezi de la magazinul lor de jucarie) ca le-a venit alta idee! Piratii au bandane….diferite in functie de pirati – fete, pirati-baieti!

Au facut si corturi din scaunele de la birou si paturile lor :))

Voi cum va jucati de-a piratii? E drept ca la noi nu e prima data cand apare acest joc: avem in curte o corabie a piratilor, au si sabii, vara trecuta le-am facut si ancora si ne-am jucat de-a cautatul comorii ;) La voi cum e? Ce alte idei aveti? Le place celor mici sa se joace de-a piratii? Le place Peter Pan?

Pentru idei Art Attack, intrati aici.

12 thoughts on “Disney Art Attack – joaca de-a piratii

  1. claudia says:

    o da…”hai hui hai”:))) sa fim pirati…..tare ne mai plac si noua desenele astea:)) si bine ne-ar prinde si noua mamicilor niste praf de zane :)))))

    Like

  2. Si la noi e cu poveste lunga…Peter Pan a fost primul personaj extrem de indragit de M., efectiv il iubeste!!! Iar de la un timp, se crede si ea pirat, inventeaza tot felul de “sabiute” si “atacaaaa”, ba hamacul, ba olita, ba mai stiu eu ce :)))
    Imi place mult cum se joaca micutii tai, sunt foarte, foarte dulci!

    Like

  3. Laura Frunza says:

    Si noua ne place mult emisiunea Art Attack si am prins multe sugestii bune de acolo, insa mi se pare mie sau sunt cam obsedati de papier mache? Parca 90% din crafturi sunt cu tehnica papier mache. Si ce culori de pictat faine au, acopera totul! Mie imi plac mult segmentele cu tehnici de pictura in care te invata cum sa desenezi/pictezi anumite detalii in moduri inedite.

    Like

    • da, parca au o obsesie cu papier mache :D ; Daria ma innebuneste sa facem si noi cam tot ce vede acolo…
      culorile sunt superbe! am tot cautat ceva asemanator, dar nu sunt convinsa ca se gaseste ceva asa frumos la noi in tara :(

      Like

Parerea ta conteaza

