Pantofi….altfel!

De cand cu Disney Junior, in speta Art Attack, Daria a devenit ….cicalitoare…dar in sens bun :D

A vazut acolo o multime de proiecte care mai de care mai interesante si e musai sa le facem si noi ;)

Exista inca o emisiune care ii place: Get the Junior Look – de unde au fost ideile de a completa joaca de-a piratii, dar si de-a zanele….Ei bine, la aceasta emisiune, a vazut fiica-mea cum transformau adidasii in ceva…mai colorat cu ajutorul unor benzi izolatoare colorate/scotch colorat….Ghiciti???

Daaa!! O apucase sa lipeasca scotch colorat Disney (am cumparat in vara cu 1.5 ron/rola cu diverse imagini: Mickey Mouse, Hello, Kitty…..). Sincer, nu imi suradea ideea sa vad asa ceva pe adidasii ei (care nu sunt tocmai ieftini) asa ca m-am cam suparat cand am vazut ce a facut (imi pare rau ca nu am fotografii sa va arat). I-am demonstrat ca se desface totul la spalat (la noi, adidasii merg la masina de spalat cand sunt murdari rau de tot).

Astazi, mi-a venit o idee traznet cand am vazut o imagine pe fb: erau desenate niste flori rosii pe niste adidasi albi ;)

Iarna trecuta ii cumparasem o pereche de tenesi albi,simpli pentru taekwondo (a fost singurul lucru acceptat de sensei pentru ca era frig rau in sala). Ii cumparasem mai multe perechi (costau 5 ron perechea;sunt romanesti) pentru ca nu nimeream numarul (nu corespunde deloc calapodul) si la pretul acela…..meritau 15 ron/3 perechi ;) Acum mai are o pereche care ii vin, dar nu vrea sa-i poarte pentru ca….sunt prea simpli! :D

Imediat ce i-am dus la culcare (adica in urma cu 1 ora), m-am pus pe treaba ;)

Am conturat cu un pix cateva modele, am luat lacul de unghii si m-am pus pe treaba!

Iata ce a iesit! Acum astept sa se trezeasca domnisoara sclifosita si sa vad reactia !!!

Voi ati incercat? Cum au iesit? Ati incercat altceva? Ce anume? Lasati link poate imi mai vin idei :D . Multumim!

p.s.: pentru alta idee traznita intrati aici ;)

18 thoughts on “Pantofi….altfel!

Parerea ta conteaza

