Jocuri lego

Printre minunatele cadouri primite de Andrei de ziua lui se afla si acest lego cu politist&infractor+barci

lego

Cine credeti ca s-a chinuit sa puna fiecare piesa la locul ei?!?

Da, eu! Ei se certau, eu asezam :D

Mi se pare destul de complex pentru un copil de 6 ani (atat indica pe cutie) pentru ca schemele nu sunt detaliate, scunt pe scurt, trebuie sa ‘deslusesti’ fiecare piesa in parte. Mie mi-a luat 20 de min sa le fac (cu 2 pitici nazdravani alaturi care trageau de fiecare piesa), lor le-a luat 5 min sa desfaca :P

Acum au prins o mica “pasiune” pentru seturile acestea (noi aveam piese de construit la cutie Lego, dar nu aveam nimic din aceasta colectie :D ) asa ca ma bat la cap deja sa cumparam una-alta ca sa aibe tot oraselul :P

Copilasii vostri sunt pasionati de jocurile Lego?

4 thoughts on “Jocuri lego

  1. il avem si noi,si da,sunt de aceeasi parere cu tine: para ca e pt copii supradotati :)); ioan indrageste jocurile lego,dar nu mai mult decat sahul de exemplu :D; daca are companie, inventeaza,construieste binisor pt varsta lui,dar mai tre sa manance multa paine ca s-ajunga la constructii mai avansate :)

  2. stim,stim…jocul acela de sah pe care noi nu-l avem si nu l-am mai gasit la julia :D; si noi am inceput sa folosim piesele de sah ion alte scopuri (la adunari si scaderi de exemplu :D-zilele trecute Ioan juca un Piticclic;la un moment dat a ajuns la o scadere :11-9 sau ceva de genul; prima data am mai pus eu un degetel :P-a aflat rezultatul si s-a bucurat; la al doilea “exercitiu”…a venit dupa mine la baie”mami,am nevoie de un degetel d-al tau” =)) si at,am profitat de placerea lui de a juca sah si i-am pus intr-o galetusa 26 de piese de sah (de la un joc mai vechi-rosii si albe)pe care le foloseste cu mult drag pt a rezolva problemele la acre are nevoie de degete in plus :))

Parerea ta conteaza

