Si darul de blog se duce la…………..

…..vom vedea imediat! :D

In primul rand, va multumesc pentru participare!

Promit sa continui aceasta traditie cu darul de blog tot anul 2013 si sper sa va placa mereu provocarea mea in ce priveste lectura ;)

Sa vedem cine e castigatorul!!!

1.Lumi

2.Flori de mandarin

3. Andreea Rodica

4.Pauna Oana

5.Carmen

6.Florentina

7.Casa din camp

8.Mari

9.Lavinia

10.Violeta Argatu

11.Flori

12.Melly

13.Claudia

14.Raluca

15.Ana Balmus

16.Baby Oranjel

Va vedem acum cine e norocoasa de luna aceasta!!!

Si castigatoarea este……nr.4 Pauna Oana!!!!!!!!!!

Felicitari!!!!!!!!!!!!

Multumesc tuturor pentru participare si va astept si luna viitoare ;)

Te rog sa imi trimiti un mail cu datele tale de contact (nume,prenume;adresa: strada, nr, bloc, apartament, oras, cod postal, judet) in acest week-end pentru a iti putea trimite cartea chiar luni ;)

Concurs dedicat primaverii cu iz de…..personalitate!

Da, am scris bine “primaverii”!!!!

Nu,nu e o greseala :P

Maria este dornica sa va arate ce frumos cadou personalizat puteti oferi cuiva drag, la scoala/gradinita asa ca a propus sa lansam concursul dedicat………….MARTISORULUI!!! :)

Asadar………………iata despre ce este vorba!!!

1. lasa un comentariu la acest articol in care sa ne spui pentru cine iti doresti premiul

2. concursul dureaza de azi (25 ianuarie) pana pe 1 februarie a.c.

3. castigatorul va fi ales de random

4. premiul consta in 20 de martisoare (cu snur incluse) pe care le regasiti aici si va fi expediat de sponsorul nostru - Figurine de ipsos

Va invit la concurs si ii multumesc Mariei pentru sponsorizare :)

sau in varianta lor simpla cum va fi expediata catre voi:

Despre experienta noastra si darul de blog am scris aici ;)

Ce mananca …?

De cateva zile, Daria are o mare preocupare !! Nici sa doarma  nu poate! Serios! Nu adoarme pana nu ma intreaba ceea ce ma intreaba si cand se trezeste: ce mananca americanii? ce mananca japonezii? ce mananca chinezii? etc

Da,asta e preocuparea ei in aceasta perioada si nu pentru ca e o mare mancacioasa, ci pentru ca ii plac testoasele Ninja unde vede ca marea grija este mancatul de pizza :P

Asa am ajuns sa rediscutam despre obiceiurile alimentare ale altor popoare si am lasat-o sa traga singura concluziile ;)

1. Americanii mananca atat mancare semi-preparata (majoritatea celor de la orasele mari, din metropole), cat si mancare gatita in casa pe baza de alimente de la ferme (majoritatea celor din orasele de provincie, mai mici) – concluzia ei: “de aia sunt multi grasi! eu nu as putea manca asa ceva in continuu pentru ca m-as imbolnavi la burtica”

2. Chinezii mananca orez – ea nu mai vrea sa auda orez dupa ce a mancat in vacanta din Bulgaria si i s-a intors stomacul pe dos :(

3. Japonezii mananca caracatita si peste crud – “iah! nu as putea sa ma ating de ceva ce nu e gatit” :( (

Am crezut ca, daca ii dau cateva informatii, ma lasa in pace, mai ales ca aveam treaba cand a inceput ea sa ma interogheze. Dar nu a fost asa!

Cand am ajuns acasa, am luat frumos enciclopedia noastra si ne-am facut un pic de cap, rasfoind la intamplare si comentand ceea ce vedeam ;)

joc creativ cu animale (1)

In plus, Daria a avut o idee de proiect: am decupat doua cercuri. Pe unul din cercuri am lipit umbre ale animalelor existente pe diverse continente, pe celalalt cerc am decupat un cerc. Puneam intrebari, iar cei mici cautau raspunsul rotind cercul pana ajungeau la raspunsul corect ;)

(scuzati calitatea cercului, dar cutterul meu se toceste :( )

joc umbre

A fost un bun prilej pentru cei mici sa recapituleze discutiile despre animale de pe diverse continente ;)

E asa frumos sa o vad pe Daria in actiune si sa ascult indicatiile ei….

I-am promis ca zilele urmatoare punem in practica un alt joc de-al ei, de data asta despre mancare :D